Wednesday, August 25, 2010

Sudah S!ap

Geramnyerr......................... ikutkan hati nak rosakkan jer komputer nih (sori lari tajuk) OK cerite die camni tadi aku dah siap dah tulis-tulis nak post nilah pastu aku takut tersalah jadi aku tekanlah preview 
Mujur aku tekan preview kalau x hancur aku punye Blog yang paling aku sayang nih.....

Dahlah hari ade periksa mestilah penat... nak tau ke periksa ape? die bukan periksa sebenonye tapi aku nih sedap mulut jer cakap periksa ish ish ..... ienye dipanggil Ujian Tambah Nilai  bende tuh ade coz nak menilai sejauh mane kepintaran aku yg bijak nih cehhh wahh....hehehe
 Nanti kalau aku dah resultnye akan aku postkan Insyaallah.. sekarang nih letih ngat rase nak tid000 jer (zZzzZzzzZzzZzZzZzZzZzZzZzzzZzZzZzZZZZZzZzZzzZzZzZzzZzzZZzZzzZZzzZzZzZzZzZzZzZzZzzzzZzzzZZzzz)
Pecah rekod nih coz orang yg paling lama berdengk0r mase die tid0 cehh x delah aku x tid0 berdengk0rlah betul


Ceh.. tid00 ala-ala Sleeping Beauty
K lah babai nak gi cari lauk untuk berbuke babai see you bila-bila mase je
bai...................

No comments:

Post a Comment