Friday, November 5, 2010

boleh bukak lagi ke???

Agak-agak korang bile aku tukar name blog aku nih die boleh bukak x lagi ha blog aku nih?? ntahlah aku pun x tahulah die boleh bukak ke x tapi arap-arap diorang sume xlehbukak biar org yg aku x kenal je boleh bukak arap-araplah  huhuhu aku malaslah nak letak picture mixture nih hehe tgklah kalu aku rajin aku letaklah pikcer (picture) perkataan terbaru hehehe reka sendiri nih hehe banyak gelah pulak  orang yg aku maksudkan kat atas tuh  sabrina  hehe harap-harap korang x dapat bace sape... Sebenarnye ... nalulah nak tulis hehe.. aku dilamun cinte oleh seorang lelaki KOREA  yg bername Kim Hyun Joong my love xtau nape aku mmg terlebeyh over n minat dekat die nih  kalu korang x kenal die berkenalanlah ngan die 





waaaaaaaaaaa....................................................... hensem kan......................................... jgn jelez......... .
he's mine................... die aku yg punye x leh ambik tau kalu korang nak tau lagi die nih leader kumpulan SS501  ade lagi pikcer aku nak taruk jap eh  


kalu nak tau die yg mane satu die yg tengah hensem kan die bukan die je ahli-ahli die pun hensem gok.. wah kan bezzz kalu diorang nih jadi pakwe aku.. aman dunia... hahaha can bezz kalu dream come true hehehe
Klah bai.. babai annyeong!!!!
ANNYEONG!!  TATA!! BABAI!!! 





















No comments:

Post a Comment